berndtsdotter

Time for love. 13 april, 2011

Filed under: Livet — berndtsdotter @ 11:15

Snart firar jag och Jonatan sju år tillsammans. Jag var 18 och han 23 när vi träffades… Min första riktiga kärlek.

När vi fyllde 25 och 30 i mellandagarna fick vi en så himla bra present – en romantisk hotellweekend med spa och relax! Och vore det inte perfekt att boka in den när vi firar sju år? Sagt och gjort! Vi bokade rummet för ytterliggare en natt, så att vi kommer till hotellet redan på fredagen. På så sätt slipper vi stressa till Stockholm, checka in och skynda iväg till våra spabehandlingar. Nu kan vi istället checka in i lugn och ro på fredagen och slappna av under lördagen – som man ju vill göra. Dessutom får vi ju avnjuta frukostbuffé två mornar, he he.

Längtar!



Om någon har tips på en trevlig och mysig restaurang i Vasastan (hotellet ligger på Vanadisvägen) – shoot!

 

7 Responses to “Time for love.”

  1. Paola Says:

    Ciao:-)

    På Tomtebogatan 27..en liten promenad men inte så farligt lång (t-bana S.t Eriksplan annars) ligger Capri Due – om ni har lust med italienskt. Annars Döden i grytan på Norrtullsgatan:-) ha en fin helg!
    Kram
    Paola

    • Tack för tipset! Kikade i deras meny och den ser ju inte helt fel ut 😉 Jag är sugen på just italienskt, så det var ju perfekt! Ciao Ciao IV är ett annat italienskt alternativ som jag har kollat lite på. Vi åt deras stenugnsbakade pizza när karln hade ett gig i närheten för 6 år sen 🙂
      Kram!

  2. lilly lee Says:

    ser mysigt ut! Såg nu också att du var en ms-”kollega”. Tråkigt men hoppas du har det gott endå! Kram!

  3. Anneli Says:

    va mysigt!! vill också! 🙂

    • Hihi, supermys 🙂 Vi har bokat relaxen med bastu (fast jag är ju egentligen inget fan av värme, haha!) som vi får ha för oss själva sent på lördagskvällen – skönt att slippa en massa annat fölk när man sitter i bara handduk :p

  4. Åh vad härligt!! Ha det så himla mysigt, och grattis på er dag!


Lämna en kommentar